wtorek, 24 czerwca 2014

Pasta z tofu wędzonego

Przepis znaleziony gdzieś na Puszce. Zapisany w kuchennym notatniku i niedawno zrealizowany , oczywiście z lekkimi modyfikacjami :)
W zamierzeniu pasta a'la makrelowa. Nie stwierdzę czy smakuje tak jak ryba , bo już nie pamiętam jej smaku , ale tata chyba nie zauważył różnicy jak podałam mu kanapkę z tym smarowidłem.
W każdym razie pasta jest niezwykle smaczna , lekko słona i mocno wędzona :)

Składniki:

  • kostka tofu wędzonego
  • 2 łyżki dobrego , ekologicznego keczupu
  • 1 łyżka sosu sojowego
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • szczypta pieprzu
  • odrobina granulowanego czosnku
  • ew. szczypta słodkiej papryki
Wykonanie:
Wszystkie składniki zblendować na jednolitą masę. I to wszystko!
Najlepiej smakuje na opieczonym chlebku :)


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja także! Teraz mam znowu fazę na hummus - wczoraj robiłam z bobu a dzisiaj klasycznie z ciecierzycy :)

      Usuń