wtorek, 17 czerwca 2014

Życiowe zmiany - pozytywny post

 Czy wy też macie tak że w natłoku codziennych zajęć nie potraficie znaleźć czasu dla siebie?
Na odłączenie się od całego świata , wyciszenie , zastanowienie nad życiem lub całkowitą beztroskę?
Na docenienie drobnych codziennych przyjemności?
No właśnie.
 Uświadomiłam sobie to dosłownie przed chwilą - wraz ze znalezieniem wspaniałego bloga Life Skills Academy , który ma pomóc we wprowadzeniu inspirujących życiowych zmian :)
Bo kto by nie chciał czasami  pozbyć się nadmiaru problemów , po prostu się wyłączyć i nie istnieć dla nikogo oprócz siebie samego? Poznać się lepiej?
 Dlatego na początek przystąpię do czerwcowego wyzwania , które polega na codziennym sporządzaniu listy na określony temat który pojawia się codziennie. Wydaje mi się że to fajna zabawa , a do tego pretekst by zebrać myśli i dojść do tego co naprawdę jest dla mnie ważne i na co zwracam uwagę. Pomoże przełamać rutynę i wykazać się kreatywnością. Listy będę sporządzała w moim szkicowniku a co niektóre wylądują tutaj.
Bardzo spodobał mi się także Projekt życie i pomysł na własnoręcznie wykonany organizer , pomagający ogarnąć wszystkie sfery dnia codziennego. U mnie jakoś zawsze kiepsko było z planowaniem , ciągle za mało czasu , za mało chęci i wiary...
 Więc zacznę małymi kroczkami-od stawiania sobie miesięcznych wyzwań. Na początku każdego miesiąca będę robiła listę celów i zadań które chciałabym osiągnąć bądź zrealizować. Do pomocy wydrukuję sobie wspaniały planner , ozdobię go i powieszę na ścianie by podkradał moje spojrzenia :)
 Myślę że z czasem będzie coraz lepiej i nauczę się organizować życie by w ciągu dnia zrobić wszystko co zaplanuję a jednocześnie zrobić coś niesamowicie i cudownie spontanicznego , dla siebie.
Kto powiedział że internet nie może prowadzić do pozytywnych zmian w życiu?
I że siedzenie przed komputerem jest złe?
Was też zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniach , może być mnóstwo śmiechu jak będziemy czytać nasze listy za kilka lat :D

Pierwszy punkt na mojej codziennej liście?
Zaczynać dzień od jakiejś pozytywnej maksymy i częściej uśmiechać się do siebie (:






2 komentarze:

  1. Bloga Life Skills Academy prowadzi moja koleżanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podziękuj ode mnie koleżance bo blog jest niesamowity i mocno skłania do pozytywnych zmian w życiu :)

      Usuń