poniedziałek, 23 czerwca 2014

Czerwcowy Vegan Package Swap

Oj , znowu nie przepisowo... Nadrobię , obiecuję! Już szykuję wpis o wyczepistej paście do chlebka , o długo wyczekiwanym (przez NIEKTÓRYCH) omlecie z tofu i może o czymś słodkim :)
Dzisiaj chcę pochwalić się przesyłką którą przed chwilą dostałam.
W tym miesiącu miałam przyjemność wylosować dziewczynę ze Szkocji. Napisałam jej tylko że jestem ogromną herbaciarą , a co do jedzenia to oczekuję niespodzianki :)
No i dostałam fantastyczną niespodziankę.



1.Batoniki Nakd. Zrobione wyłącznie z daktyli i orzechów. Jeszcze ich nie próbowałam , ale wyobrażam sobie że smakują podobnie do moich kuleczek. Fajnie że robią takie zdrowe przekąski , ale po co przepłacać jak można zrobić sobie takie same (albo lepsze!) w domciu? :) 



 2. Ekologiczne wafelki owsiane. Idealna baza mini kanapeczek.

 3.Gorzka czekolada z chilli. Ogólnie jestem wielką wielbicielką czekolady BARDZO gorzkiej (85% i więcej) więc ta będzie pewnie jak dla mnie trochę za słodka. Ale wielki plus za chilli. Lubię takie łączenie smaków.
 4. Biała herbata Clippers. Już kupowałam tą herbatkę , jest bardzo dobra. Miałam nadzieję że dostanę jakąś trudno dostępną w Polsce , ale z tej też jestem bardzo zadowolona (po części też dlatego że kocham design opakowań tej firmy  ) (:

 5. Meksykańska pasta do chlebka pomidorowo-paprykowa. Zadowolony jest mój wewnętrzny kanapkożerca :)


 6. Miks do przygotowania wege-kiełbasek. Jak już pisałam , nie przepadam za produktami udającymi mięso , i ciężko mi się do nich przekonać. Miks pewnie poleży sobie troszkę w szafce , ale na czarną (głodową) godzinę jak znalazł.



7. Błyszczyk do ust Crazy Rumors. O zapachu amaretto! GENIALNY! Już go pokochałam! Od dłuższego czasu przymierzałam się do jego zakupu. Tracey trafiła w dziesiątkę!
A jak zobaczyłam ten znaczek po prostu zapiałam z zachwytu!



2 komentarze:

  1. Uwielbiam te balsamy do ust! Mam jeden o zapachu chai latte - genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie strasznie kusi ten o zapachu Velvet Cake... :)

      Usuń